Project

Rijnlandroute

Rijnlandroute

Locatie

Looptijd

Opdrachtgever

Why

De Rijnland route, een tunnelproject dat de A44 met de A4 gaat verbinden. Verkeerstechnisch interessant om de aansluitingen in het verkeer met minimale beperking van de doorstroming te realiseren. De Aannemingscombinatie heeft ingeschreven met een vooraf bepaald aantal VVU’s (Met voertuigverliesuren (VVU) wordt het totaal aantal uren bedoeld die je extra kwijt bent wanneer je last hebt van opstoppingen op de weg. Dit kan een file zijn, maar ook een omleiding door wegwerkzaamheden.).

Vanuit de tendergedachte naar de werkelijke realisatie is het zaak om de Tender uitgangspunten, de contract eisen en het budget goed te bewaken. Aantallen verkeersmaatregelen en VVU’s worden in complexe projecten vaak overschreden door bijvoorbeeld planningswijzigingen of ontwerpwijzigingen. Zeker in de Randstedelijke omgeving en dat willen we graag voorkomen op de Rijnland route.

How

In een dergelijk project is het van belang om als partner actief te handelen in “Best for project”. Wijzigingen zijn onomkeerbaar in een dergelijk project. Het is vooral zaak om de tijdelijke verkeersaanpassingen zo te ontwerpen dat ze zoveel als mogelijk binnen het budget blijven. Tevens naast de belangen van de aannemers, ook de belangen van de weggebruikers, -beheerders en opdrachtgevers mee te nemen. Daardoor hoeft het aantal VVU’s en de kosten van de verkeersmaatregelen niet altijd op te lopen.

What

Transparantie is van belang. Hoe kan je het bestaande budget zo efficiënt inzetten of ombouwen naar het gewijzigde ontwerp. Als Traffic & More willen wij vooral betaald worden voor wat we doen. Met andere woorden, wanneer maatregelen niet uitgevoerd worden, stellen wij het budget weer beschikbaar.

Omdat T&M het budget voor het tijdelijk verkeersmanagement bewaakt, zijn wij in staat om de middelen efficiënt in te zetten en eindprognoses te maken voor de totale financiële scope Ons verdienmodel zit in het betaalt krijgen met normale prijzen voor de activiteiten die wij uitvoeren. Daarom zijn wij erg open over kosten en opbrengsten.

Onze betrouwbaarheid wordt ook gewaardeerd door de wegbeheerders. Zij zien dat het “Best for project” principe ook voor de weggebruikers geldt. Voorbeelden hiervan zijn het combineren van projecten in de nabije omgeving. Daarom worden afwijkende oplossingen sneller geaccepteerd door het algemene belang. Mits ze veilig zijn. Want dat is de meetlat waar Traffic & More haar ontwerpen altijd langs legt.

Andere Projecten

Project X

01-01-2020

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare.

Lees Meer

Project X

01-01-2020

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare.

Lees Meer

Project X

01-01-2020

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare.

Lees Meer

WhatsApp

Scan & chat

Scan de QR-code met je telefoon om te chatten of gebruik whatsapp web.

Of bel naar +31 (0)30 6878110.